به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی نشست «ارتباطات، سواد رسانه و افکار عمومی» با حضور حجتالاسلام علی نوریجانی، رئیس کل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانهای یونسکو ایران و محمد خدادی، کارشناس علوم ارتباطات در ایکنا برگزار شد.
محمد خدادی در این نشست گفت: انقلاب اصلی، انقلاب در تولید محتوا بود و وقتی این موضوع همهگیر میشود، نیاز به نظامی دارد که تغییر یابد و نه تنها ما بلکه همه دنیا در این زمینه منفعل هستند. اکنون در وضعیتی هستیم که یک سونامی آمده و امواج آن به ارتفاع ۳۰۰ متر میرسد و همه شهر زیر آب رفته است؛ بنابراین ساخت موجگیر تأثیری نخواهد داشت. ما چگونه باید با محتوا مواجه شویم؟ اولین و مهمترین نکته محتواشناسی است. کاری که متأسفانه کمتر انجام میشود.
انتهای پیام